فیلم سینمایی«اینجا کجاست» را آماده نمایش دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
مهدی امینی خواه:

فیلم سینمایی«اینجا کجاست» را آماده نمایش دارم

کارگردان می تواند از یک فیلمنامه ،فیلمی بسیار خوب و یا بسیار بد بسازد.

مهدی امینی خواه در ارتباط با وضعیت بازیگری حال حاضر سینما به صبا گفت:در حال حاضر تولیدات صدا و سیما و سینما به دلایل اقتصادی شرایط مناسبی ندارد،اگر به طور مثال سالی ۱۰۰فیلم تولید می شد، در حال حاضر سالی ۲۰فیلم تولید می شود.فیلمنامه ها هم پیرو این موضوع محدود است . انتخابی که بازیگر می تواند داشته باشد بابت فیلمنامه ها و‌نقش ها محدود است . یک بازیگر با توجه به این موضوع، فیلمنامه ای را انتخاب و در آن نقش آفرینی می کند.
وی در ارتباط با این موضوع که کارگردان چه میزان بر نقش آفرینی بازیگر می تواند موثر باشد توضیح داد:قطعا خیلی مهم است‌.کارگردان می تواند از یک فیلمنامه ،فیلمی بسیار خوب و یا بسیار بد بسازد.می تواند بازی خیلی خوب بگیرد یا می تواند دست و بال بازیگر را ببندد و بازی بدی را بگیرد.به هرحال کارگردان می تواند نقش خیلی مهمی را در ساخت یک فیلم یا ایفای نقش یک بازیگر ایفا کند.
امینی خواه کلیشه ای شدن بازیگران در نقشی خاص را ناشی از خود بازیگران دانست و گفت: اولین راه برای فرار از کلیشه دست خود بازیگر است .او می تواند با انتخاب نقش های متفاوت مانند اکشن،تراژدی،منفی و مثبت، نقش های متفاوتی را بازی کند تا از این کلیشه شدن جدا شود.
وی در ارتباط با فعالیت های اخیرش عنوان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «ستاره های عاشقی» که برای پخش در ایام عید ساخته می شود هستم و روزهای پایانی خود را سپری می کند.همچنین فیلم سینمایی «اینجا کجاست»با کارگردانی حسین  قاسمی جامی را در ژانر دفاع مقدس آماده نمایش دارم.
امینی خواه در پایان در ارتباط با این‌موضوع که علاقه مند به حضور در سینماست یا تلویزیون گفت:من هردو را دوست دارم و در این سال ها فعالیت در هر دو برایم لذت بخش بوده است.در تلویزیون با مخاطب عام طرف هستی و در سینما با مخاطب خاص و هر دو برای هنرمند لازم است.
مهدی امینی خواه در فیلم های «شور عشق» ، «شاخه گلی برای عروس» ، «تلافی» و «چپ دست» ایفای نقش کرده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است