بازی در فیلم«اتو تگزاس»هاتف علیمردانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
فریده سپاه منصور خبرداد:

بازی در فیلم«اتو تگزاس»هاتف علیمردانی

قرار دادی با هاتف علیمردانی برای بازی در فیلم «اتو تگزاس» بسته ام که در مرحله پیش تولید است.

فریده سپاه منصور در پاسخ به این سوال که کارگردانان چه میزان روی نقش بازیگر موثر هستند؟به صبا گفت: کارگردان اگر کارش را بلد باشد، با ایجاد فضای سازی و طراحی مناسب به ایفای نقش بازیگر کمک می کند. کارگردان هرچقدر حرفه ای عمل کند، بازیگر را بهتر راهنمایی خواهد کرد.
وی در جواب به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی از بازیگران فقط در نقش های خاص و کلیشه ای بازی می کنند، به نظر شما این از ضعف کارگردان است یا برخی از بازیگران؟ توضیح داد: این مشکل می تواند هم از سوی بازیگر و هم کارگردان باشد.متاسفانه برخی بازیگران که در یک نقشی به خوبی می درخشند، تکرار همان نقش را از وی می خواهند. این در حالی است که عده ای از بازیگران این موضوع را دوست دارند و برخی نیز تمایل به بازی در نقش تکراری را ندارند. 
به نظرم این از تنبلی برخی کارگردانان است. از طرفی هم بستگی به بازیگر دارد. من برای این که کلیشه ای بازی نکنم، خیلی بیکاری می کشم.
سپاه منصور درباره علت کم کاری خود گفت:باید نقش خوبی باشد تا آن را انتخاب کنم. داستانی که پیشنهاد می شود باید نقش آن جلو برنده داستان باشد.  روی موضوع داستان بسیار حساس هستم و همیشه خودم را جای تماشاچی می گذارم که قرار است این فیلم  را ببیند و از دیدن آن لذت ببرد، نه اینکه  بگویم فقط وقتم را تلف کردم.
این بازیگر درباره پروژه های جدید خود توضیح داد: خوشبختانه امسال پرکار بودم  و  قسمت کوتاهی در فیلم کیانوش عیاری بازی کردم، همچنین با هاتف علیمردانی قرار دادی برای بازی در فیلم «اتو تگزاس» که در مرحله پیش تولید است بسته ام.
«هیات مدیره» با کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مهران رسام در مرحله تولید است و هنوز جلوی دوربین نرفته ام.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است