جای کارگردانان کاربلد در تلویزیون خالی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱
مسعود نوابی:

جای کارگردانان کاربلد در تلویزیون خالی است

یک فیلمنامه جدید را خوانده ام و ممکن است در سال جدید مشغول ساخت آن شوم .

مسعود نوابی درباره کم کاری اش در تلویزیون به صبا گفت: در این سال های اخیر مشغول کار در سینما بودم و  آخرین کار من سال ۸۸  از تلویزیون پخش شد.
وی ادامه داد: در این مدت چند فیلمنامه سریال به من پیشنهاد شده ، اما بعضی های شان را دوست نداشتم . یک فیلمنامه جدید را خوانده ام و ممکن است در سال جدید مشغول ساخت آن شوم .
کارگردان سریال « آهوی ماه نهم» درباره وضعیت سریال های تلویزیونی توضیح داد: چند ماهی ایران نبودم و نتوانستم سریال ها را کامل پیگیری کنم و چند قسمتی از سریال ها بیشتر ندیده ام ، اما در همان چند قسمت هم چیزی را پیدا نکرده ام که بخواهد مخاطب را به خودش جذب کند. به خاطر کمبود بودجه ای که این روزها سازمان صدا و سیما با آن دست و پنجه نرم می کند ، نمی توانند بازیگران سرشناس و خوب را برای بازی در مجموعه ها بیاورند ، به همین دلیل شاهد بازی های ضعیف هستیم.
وی افزود: اگر به آثاری که در دهه های گذشته تولید می شود ، رجوع کنیم ، متوجه این موضوع می شویم که کارگردانان کار بلدی که در آن دوران در تلویزیون کار می کردند با کمبود امکانات چطور می توانستند مخاطب را پای سریال های تولیدی نگه دارند. یک زمانی کارگردانان خلاقیت داشتند. جای حسن فتحی، حمید لبخنده ، اصغر فرهادی و کاربلدان این عرصه در تلویزیون خالی است.
مسعود نوابی در کارنامه کاری خود کارگردانی سریال هایی مانند: «آهوی ماه نهم» ، «مسافر زمان ۲» ،«دردسر والدین»‌،‌ «صدایم کن» و «بازگشت به خانه» را دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است