«مِشمِشه» اواسط دی ماه کلید می خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
شاهد احمدلو:

«مِشمِشه» اواسط دی ماه کلید می خورد

فیلم را برای حضور در جشنواره های جهانی آماده می کنم.

شاهد احمدلو کارگردان فیلم سینمایی «مشمشه» که به زودی فیلمبرداری آن آغاز می شود در پاسخ به این سوال که باتوجه به حضور پررنگ در عرصه تلویزیون،چه چیزی باعث حضور مجدد او  در عرصه سینما شده است به صبا گفت:من پس از ساخت فیلم کوتاه با ساخت فیلم سینمایی وارد عرصه فیلم سازی شدم ولی کارم را با سریال های تلویزیونی ادامه دادم . در حال حاضر بعد از آخرین کارم که سریال«آقا و خانم سنگی» بود و  از شبکه سوم پخش شد سه سال می گذرد که در این تایم دور خیز کردم و مشغول نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی جدیدم بودم.
وی در ارتباط با زمان فیلمبرداری این فیلم سینمایی عنوان کرد: اکنون با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید شده ایم.  20 یا ۲۵دی فیلمبرداری فیلم را آغاز خواهیم کرد و ۳۰روز هم زمان می برد.
او در خصوص موضوع فیلم توضیح داد:داستان فیلم در ارتباط با یک گروه فیلمبرداری است که برای فیلمبرداری چند صحنه از فیلم احتیاج به چند خر دارند و پیدا کردن خر توسط  گروه تدارکات،آوردن آن به لوکیشن و بازی گرفتن از آن خر مسائل و مشکلاتی را برای آن گروه به وجود می آورد.در این قصه  ما با چالش روبرویی این گروه با خر مواجه می شویم.

او به بازی حمید گودرزی در این پروژه اشاره کردو افزود:تاکنون با حمید گودرزی برای ایفای  یکی از متفاوت ترین نقش هایش به نتیجه رسیده ایم و اکنون در حال رایزنی با دیگران بازیگران این فیلم سینمایی هستیم.قطعا با بازیگران حرفه ای و مشخص سینما کار خواهیم کرد و بخش دیگر بازیگران نیز هنرجویان جوانی  هستند که دوره های آموزشی ورکشاپ من را گذرانده اند.برای معرفی عده ای از آنها  که درخشان ترند و قابل اعتمادترند برای ایفای نقش های دیگرهم استفاده خواهم کرد. من در کارهای دیگرم هم از بازیگران جدید که شاگردانم هستند استفاده کرده بودم.
او در ادامه به لوکیشن های این فیلم اشاره کردو افزود:همه لوکیشن ها در تهران است. ۶۰%فیلم در یک لوکیشن می گذرد که گروه فیلمبرداری در آن جا مشغول هستند  و بقیه فیلم هم دربازارحیوان فروش ها،مولوی و در سطح شهر تهران می گذرد که این افراد در این مکان ها به دنبال خر هستند تا بتوانند آن را پیدا کنند.
کارگردان فیلم «چند می گیری گریه کنی؟» در ارتباط با زمان اکران فیلم گفت:فیلم را برای حضور در جشنواره های جهانی آماده می کنم و بعد از سالها به کمک خدا و دوستان و همکاران حرفه ای می خواهم فیلمی را بسازم که حداقل انتظاراتی را که در مرحله اول از خودم داشتم را برآورده کنم.اگربتوانیم فیلم را در سطح عموم هم اکران کنیم هم که چه بهتر.
احمدلو در پاسخ به این سوال که فعالیت در سینما را بیشتر دوست دارد یا تلویزیون اذعان داشت:من عاشق فیلم سازی هستم و به عشق سینما وارد این عرصه شده ام و به عشق سینما هم زندگی می کنم.تمام تلاش و دورخیز من با استفاده از تجربیات،معطوف به این است که  در این پروژه بهترین کار خودم را به ثمر بنشانم.
وی در پایان در ارتباط  با نام این فیلم که «مِشمِشه» نام دارد توضیح داد:این نام یک استعاره برای فیلم است.ولی «مِشمِشه» یک نوع بیماری عفونی و واگیردار خیلی خطرناک است که از چارپایانی چون اسب،خر، الاغ به انسان سرایت می کند و باعث مرگ هم می شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است