برای ساخت سریال ها باید به همه مردم توجه داشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۱
سیاوش طهمورث:

برای ساخت سریال ها باید به همه مردم توجه داشت

به عنوان بازیگری که 30 سال است در این عرصه کار می کنم، 5 سال است در یک سریال بزرگ کار نکرده ام.

سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت تلویزیون ، سینما و تئاتر درباره فعالیت های این روزهایش به صبا گفت:در چند کار تلویزیونی حضور داشتم که تصویربرداری آنها به پایان رسیده است. در حال حاضر مشغول تدارک تئاتر «معرکه در معرکه» هستم که قرار است بعد از ۱۸ سال دوباره روی صحنه برود.
طهمورث درباره وضعیت سریال های تلویزیونی توضیح داد: درباره وضعیت سریال سازی در تلویزیون باید مدیران سیما نظر بدهند . کسی به حرف های یک بازیگری که ۳۰ سال است راجع به این موضوعات تحت عناوین مختلف نظر می دهد گوش نمی کند. مدیران باید بگوییند واقعا این روزها از وضعیت این سریال هایی که ساخته می شود راضی هستند؟ در ساخت مجموعه ها باید به عام مردم توجه کنیم. درسراسر دنیا شبکه هایی وجود دارد که سریال های ۳۰۰ قسمتی می سازند، اما در ایران سریال ساز ها یاد گرفته اند مینی سریال ۶ قسمتی بسازند . این تصمیم های عجیب و غریب از کجا نشات می گیرد؟
وی ادامه داد: اگر می گوییم مردم دیگر تلویزیون را تماشا نمی کنند یا سیما مخاطب هایش کم شده باید بیاییم بررسی کنیم چرا این مشکل پدید آمده است؟بیاییم بررسی کنیم یا توانایی نوشتن فیلنامه های جذاب را نداریم یا اگر فیلمنامه جذاب نوشته می شود توانایی پرداخت به آن داستان را از دست داده ایم. اگر بگویم تلویزیون دچار رانت و یک کلنی برای برخی افراد شده است ، دروغ نگفته ام! من به عنوان یک بازیگری که ۳۰ سال است در این عرصه کار می کنم، ۵ سال است در یک سریال بزرگ کار نکرده ام. علت این امر این است که وارد هیچ گروهی نشده ام. آخرین سریالی که بازی کردم و از نقش آفرینی در این کار راضی هستم، مجموعه «نابرده رنج» علیرضا بذر افشان بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است