شکایت از شورای صنفی و درخواست خسارت مالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
منصور لشگری قوچانی پیشنهاد داد:

شکایت از شورای صنفی و درخواست خسارت مالی

اینکه هفته ای 4فیلم اکران می شود،باعث نابود شدن فیلم ها ست و مسبب آن شورای صنفی است.

منصور لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» که مدتی است اکران آن آغاز کرده شده در ارتباط با وضعیت اکران این فیلم به صبا گفت:واقعیت این است که فیلم را در بدترین فصل سال اکران می کنند.خدا را شکر فیلم قاتل اهلی خیلی خوب فروخته است،اما  من اعلام آمادگی می کنم تا تمام کسانی که فیلم شان اکران شده و اعتراض دارند یک گروه شویم و شکایت رسمی برعلیه شورای صنفی انجام دهیم و به دنبال خسارت مالی از این شورا باشیم.
وی در ادامه افزود:به نظر من ترکیب اکران شورای صنفی از اول سال تاکنون بر اساس پارتی و رانت بوده و قابل استناد است. دوستانی که فیلم شان در این فصل اکران شده است و از فیلم سوزی شان ناراحت هستند می توانیم با همدیگر وکیل بگیریم و از شورای صنفی شکایت کنیم و دنبال خسارت مالی باشیم که به خاطر اشتباهات شورای صنفی به فیلم ها در اکران فصل پاییز به وجود آمده است.
او همچنین افراد شورای صنفی را عامل این اکران بد دانست و توضیح داد: به نظر من بخش اصلی این خسارات از عدم اطلاع افرادی است که کنارهم جمع شده اند  و با رانت های صورت گرفته نمی توانند تصمیم درستی بگیریند و خسارت بزرگی به سینما در ۶ماه دوم وارد کرده اند. من اعلام آمادگی می کنم که از شورای صنفی شکایت کنیم و بتوانیم خسارت خود را بگیریم . هرکدام از دوستان که آمادگی و تمایل دارند می توانند برای شکایت اقدام کنند.اگر به طور مثال فیلم در نوروز اکران می شد میزان فروش آن با حال حاضر بسیار فرق می کرد.اینکه هفته ای ۴فیلم اکران می شود،باعث نابود شدن فیلم هاست و مسبب آن شورای صنفی است.
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است