مجری یک برنامه استندآپ کمدی شده ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
امیر محمد زند:

مجری یک برنامه استندآپ کمدی شده ام

در یک مسابقه استند آپ کمدی که به صورت اینترنتی پخش می شود به عنوان مجری همکاری می کنم.

امیر محمد زند بازیگر سریال «محکومین» درباره حضورش در این مجموعه به صبا گفت :من بازیگر یکی از اپیزودهای این سریال هستم که کارگردانی این اپیزود را حسین قناعت برعهده دارد. در این کار با شهین تسلیمی ،سیاوش طهمورث و حسین قناعت همبازی بودم. کار تصویر برداری این اپیزود نیز به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: در هرکاری که بازی می کنم ، علاوه بر فیلمنامه ، تهیه کننده و کارگردان هم برایم مهم است. در این کار تمام عوامل پشت صحنه از دوستان کاربلد  این عرصه بودند. این اپیزود درباره سالمندان بود و جریان کار در خانه سالمندان رقم می خورد. مسئله سالمندان همیشه دغدغه من بوده است و اصلی ترین دلیل من برای بازی در این کار این موضوع بوده است.
بازیگر سریال «محکومین» درباره فعالیت های جدیدش توضیح داد: برای بازی در چند کار صحبت کرده ام ، اما هنوز حضورم در این کارها قطعی نشده است. احتمال دارد ، فصل سوم «ستایش» ساخته شود و در این کار حضور داشته باشم، البته هنوز معلوم نیست این کار کی کلید بخورد ،شاید تصویربرداری آن به سال دیگر موکول شود.  در یک مسابقه استند آپ کمدی که به صورت اینترنتی پخش می شود به عنوان مجری همکاری می کنم. بعد از رفع برخی از مشکلات این کار به پخش می رسد.
امیر محمد زند پیش از این در سریال های «ماه و پلنگ» ، « فوق سری» ، « سفر درخانه» ، « او یک فرشته بود» و «لبه تیغ » ایفای نقش کرده است.
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است