ممنوع الکار نیستم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
میثاق جمشیدی بازیگر فیلم «در وجه حامل»:

ممنوع الکار نیستم!

شایعه ممنوع الکار بودنم واقعیت ندارد ، اگر هم باشد به من چیزی ابلاغ نشده است.

میثاق جمشیدی بازیگر فیلم «خیابان دیوار»که به تازگی به «در وجه حامل» تغییر نام داده است در ارتباط با این فیلم به صبا گفت:این فیلم امسال در جشنواره حضور خواهد داشت و در این کار من با بهمن کامیار  و بازیگران حرفه ای کار کرده ام.

وی در خصوص نقشش در این فیلم در این فیلم توضیح داد:من قصد داشتم  در فیلم قبلی بهمن کامیار به نام «مرداد» بازی کنم ، ولی این اتفاق نیفتاد تا اینکه در «خیابان دیوار»  بهمن کامیار شرایطی را برایم فراهم کرد تا نقشی متفاوت از تمام تجربه هایم را ایفا کنم.

او در ادامه افزود:فیلمنامه با توجه به کوتاه بودن نقش ها، بر روند داستان و ذهن مخاطب تاثیر گذاراست.یکی از این نقش ها نصیب من شد و تمام تلاشم را کردم که به بهترین شکل آن را ایفا کنم.می توانم بگویم خیلی از افراد جامعه می توانند با این نقش همذات پنداری کنند.

او که فعالیت خود را از سریال «رستگاران» آغاز کرده در ارتباط با کم کار بودن در تلویزیون و شایعه ممنوع الکار بودنش گفت:شایعه ممنوع الکار بودنم واقعیت ندارد ، اگر هم باشد به من چیزی ابلاغ نشده است.دعوت ها از تلویزیون پابرجاست ، ولی مشکل این است که پیشنهادهایی که وجود دارد خیلی پیشنهادهای دلبربایی برای من نیست.  سریال سازی ما طوری شده است که ما اوایل پروژه می خواهیم به پروژه اضافه شویم ، ولی با پروژه ای چند قسمتی مواجه می شویم و این بازیگر را می ترساند،چون نمی داند صفرتا ۱۰۰پروژه چه خواهد بود.در کل دوست دارم سالی ۲فیلم سینمایی داشته باشم که به من آرامش  روحی و روانی می دهد و حداقل سالی یک تئاتر که بازیگری ام را سرحال کند.

جمشیدی در پایان به آخرین فعالیت هایش اشاره کرد و افزود:تئاتری را تمرین می کنیم و امیدوارم تا قبل از جشنواره فجر بتوانیم آن را اجرا کنیم.اگر تا قبل از جشنواره نتوانیم آن را روی صحنه ببریم،برای سال آینده حتما آن را اجرا خواهیم کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است