تصویربرداری سریال«۸۷ متر» در میدان نیلوفر تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
حسن آقا کریمی خبر داد:

تصویربرداری سریال«۸۷ متر» در میدان نیلوفر تهران

با پایان بازی مهران رجبی در سریال «مرد» سرعت تصویربرداری مجموعه «87متر» بیشتر شده است.

حسن آقا کریمی مدیر تولید سریال «۸۷ متر» درباره روند تولید این سریال به صبا گفت: در حال حاضر گروه در میدان نیلوفر منطقه ۷ تهران مشغول تصویربرداری هستند. تا کنون ۲۰ در صد از کار تصویربرداری شده است.
وی ادامه داد : با پایان بازی مهران رجبی در سریال «مرد» فریدون حسن پور، سرعت تصویربرداری این کار بیشتر شده است. پیش بینی می شود تصیبرداری این مجموعه تا سال آینده ادامه داشته باشد.  بازیگرانی چون: مهران رجبی ، علی دهکردی ، شهین تسلیمی ،سعید پیردوست و فریده سپاه منشور تا کنون جلوی دوربین  رفته اند.
این درام اجتماعی داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی است. علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند، اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. 
 عوامل این کار عبارتند از:نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لباس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.
مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.  

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است