«نفس شیرین» پرمخاطب ترین سریال محرمی تلویزیون بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
داریوش بابائیان:

«نفس شیرین» پرمخاطب ترین سریال محرمی تلویزیون بود

علاوه بر مردم ،مسوولان وزارت بهداشت هم از این مجموعه راضی بودند و می توانم بگویم پر بیننده ترین سریال محرمی امسال بوده است.

داریوش بابائیان مشاوره پروژه سریال «نفس شیرین» درباره میزان مخاطبان این سریال به صبا گفت: در میان سریال هایی که برای ماه محرم آماده و پخش شد ، مردم این سریال را دوست داشتند و این مجموعه را دنبال می کردند. با ارسال پیام ها و تماس ها با روابط عمومی سیما رضایت شان را به سریال اعلام کرده اند. علاوه بر مردم مسوولان وزارت بهداشت هم از این مجموعه راضی بودند. می توانم بگویم «نفس شیرین» پر بیننده ترین سریال محرمی امسال بوده است. 
سریال «نفس شیرین» به تهیه کنندگی کیان باباییان با مضمون اهدای عضو کودک، قصه ای عاطفی داشت و افراد زیادی را می بینیم که در این شرایط قرار می گیرند. قبلا برای خانواده کسانی که عزیزشان دچار مرگ مغزی می شد اهدای اعضا کار راحتی نبود، اما امروز نگاه ها تغییر کرده است.
کیان بابائیان تهیه کنندگی وسیامک خواجه وند کارگردانی «نفس شیرین» را برعهده داشتند.  
علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه ، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی ،مهوش وقاری و داریوش اسدزاده بازیگران «نفس شیرین» بودند.
گفتنی است، داریوش بابائیان قرار است سریالی برای یکی از شبکه های سیما تولید کند. 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است