ویژگی زبانی «طپانچه خانوم» چالش جدیدی برای من است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳
محمد نادری بازیگر نمایش «طپانچه خانوم»:

ویژگی زبانی «طپانچه خانوم» چالش جدیدی برای من است

فکر می کنم اجرای مجدد «طپانچه خانم» هم با استقبال مخاطبان مواجه شود.

 محمد نادری بازیگر، فیلمنامه‌نویس و صداپیشه است که حضور در مجموعه «دورهمی» و سریال «شمعدونی» محبوبیت فراوانی برای وی به همراه داشت . محمد نادری این روزها درنمایش «طپانچه خانم» با کارگردانی شهاب الدین حسین پور را در تماشاخانه پالیز بازی می کند. در رابطه با حضورش دراین نمایش به صبا گفت : همان طور که می دانید سال گذشته در مجموعه تئاتر شهر اجرای موفق این نمایش را با عوامل گروه داشتیم . استقبال از کاربسیار چشمگیر بود. به همین دلیل قرا شد کار را مجددا اجرا کنیم تا مخاطبانی که موفق به تماشای اجرای اول نشدند بتوانند کار را مجددا تماشا کنند .
 وی در ادامه افزود: چند دلیل برای پذیرش نقش در نمایش «طپانچه خانم» داشتم ، یکی از آن دلایل متن قوی بود ،متن ویژگی هایی داشت که به شدت من را جذب می کرد . ویژگی های زبانی کار،چالش جدیدی در دنیای بازیگری برای من محسوب می شد . مضاف بر آن شیوه اجرایی و کارگردانی کار نیز برای من جذاب بود . در پروسه تمرین ها به این نتیجه رسیدم این شیوه متفاوت پرداخت، در کنار متن جذابیت های خاصی را داشت که باعث شد نقش را بپذیرم. در نهایت نتیجه کار بسیار رضایت بخش بود .
 بازیگر مجموعه «دورهمی» در رابطه با استقبال تماشاگران از اجرای مجدد عنوان کرد : سالن پالیز در بین تماشاخانه های خصوصی خودش را جا انداخته است .ضمن اینکه به علت محدودیت در ظرفیتی که سالن های تئاتر شهر داشت،با توجه به اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه در اجرای قبلی ما به صورت دو اجرا پشت سر هم به صحنه می رفت، بسیاری از مخاطبان موفق به تماشای نمایش نشدند. امیدوارم  دوستان بتوانند به دیدن اجرای مجدد کار بیایند . فکر می کنم اجرای مجدد «طپانچه خانم» هم با استقبال مخاطبان مواجه شود .  
وی در انتها افزود: تمرین هایی سختی را برای نمایش « طپانچه خانم » داشتم . باتوجه به اینکه چند نفر از بازیگران عوض شدند ،درفرصتی که بود بازیگران جدید را برای رسیدن به نقش های شان همراهی کردیم . مثل اینکه کار جدیدی را بخواهیم تولید کنیم، در همان اندازه تمرین داشتیم.
 نمایش «طپانچه خانم » از ۲۹ شهریور تا ۳۰ مهر ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه پالییز به صحنه رود .

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است