بازی فریده سپاه منصور در سریال «۸۷ متر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۱
حسن آقا کریمی خبر داد:

بازی فریده سپاه منصور در سریال «۸۷ متر»

با آمدن مهران رجبی تصویر برداری در لوکیشن اصلی شروع می شود.

حسن آقا کریمی مدیر تولید سریال «۸۷ متر» درباره روند تولید این مجموعه به صبا گفت:درحال حاضر در میدان نیلوفر مشغول تصویربرداری لوکیشن های خیابانی هستیم. پیش از این در خیابان آپادانا مشغول بودیم . به خاطر مشکلاتی که پیش آمد مجبور شدیم لوکیشن را عوض کنیم. پراکندگی و تعدد  لوکیشن ها سرعت تصویر برداری را کند کرده است. از۱۸۰۰ دقیقه فیلم تا الان ۵ درصد از آن را تصویربرداری کرده ایم .
وی ادامه داد: منتظر آقای رجبی هستیم . با آمدن مهران رجبی تصویر برداری در لوکیشن اصلی کار را شروع می کنیم. بیشتر کار در این لوکیشن تصویر برداری می شود . خانم شهین تسلیمی نیز نقش همسر آقای رجبی را بازی می کند. 
آقا کریمی افزود: قرار است بازیگران جدیدی به این مجموعه اضافه شوند . تا کنون حضور فریده سپاه منصور در این مجموعه قطعی است و با ناصر ممدوح برای بازی در این کار در حال صحبت هستیم. 
«۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردَوَرانی و خلیلی است. علیرضا پوردَوَرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردَوَرانی ها به خانه رسیده اند و وسایل شان را در خانه گذاشته اند اما با رسیدن خانواده پوردَوَرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود.
تهیه کننده ،کارگردان ونویسنده «۸۷ متر» کیانوش عیاری است. 
مجموعه تلویزیونی ۸۷ مترکاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است