احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی سریال«۸۷ متر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
حسن آقا کریمی خبرداد:

احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی سریال«۸۷ متر»

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی 87 متر از احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی این سریال خبر داد.

به گزارش صبا، حسن آقا کریمی گفت: به دلیل اینکه بیشتر سریال در لوکیشن اصلی  یعنی خانه خانواده پوردَوَرانی ها و خلیلی ها اتفاق می افتد و با نظر کارگردان مجموعه، لوکیشن خانه، از منطقه چاردیواری اشرفی اصفهانی به میدان نیلوفر تهران تغییر می کند.
 او ادامه داد: به خاطر همین تغییرات در حال حاضر در حال تصویربرداری سکانس های خیابانی با حضور علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامران هستیم. آقا کریمی از اضافه شدن حسین سلیمانی به عنوان بازیگر جدید ۸۷ متر خبر داد و افزود: در حال مذاکره با ناصر ممدوح و فریده سپاه منصور برای بازی در این سریال هستیم.
مدیرتولید سریال ۸۷ متر عنوان کرد: از ۱۳ شهریور بازی مهران رجبی در نقش رجب خلیلی آغاز شده است. دفتر باربری، آژانس تاکسی سرویس و دفتر وکالت از جمله لوکیشن هایی بودند که در روزهای گذشته فیلمبرداری در آنجا به انجام رسیده است.
۸۷ متر یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردَوَرانی و خلیلی است. علیرضا پوردَوَرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردَوَرانی ها به خانه رسیده اند و وسایل شان را در خانه گذاشته اند اما با رسیدن خانواده پوردَوَرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود…
 علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی،  دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو و نیما نوری زاده از بازیگران سریال ۸۷ متر هستند. عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن اقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم، محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.
مجموعه تلویزیونی ۸۷ مترکاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است