فیلمبرداری یک سوم «لونه زنبور»در تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
سعیدخانی خبرداد: فرید سجادی حسینی به تیم بازیگران اضافه شد

فیلمبرداری یک سوم «لونه زنبور»در تهران

سعی کردیم کمدی مفرح و استانداردی بسازیم که ضمن برخورداری از ارزش های سینمایی، برای طیف متنوع مخاطبان سینما هم سرگرم کننده باشد.

سعید خانی تهیه کننده فیلم «لونه زنبور» به صبا گفت: این فیلم که با کارگردانی برزو نیک نژاد در تهران جلوی دوربین رفته،یک سوم فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. فرید سجادی حسینی نیز به جمع بازیگران اضافه شده. 
وی درخصوص اکران این فیلم در اولین فرصت ممکن توضیح داد: آن طور که مشخص است، در نیمه دوم سال فیلمی که قابلیت جذب طیف گسترده مخاطبان را داشته باشد در نوبت اکران نیست .فکر می کنم در چنین شرایطی اکران «لونه زنبور» می تواند از اتفاق های خوب اکران در سینماها باشد. به همین دلیل نیما جعفری جوزانی همزمان با فیلمبرداری، تدوین «لونه زنبور» را آغاز کرده است.
خانی در ارتباط با جذابیت های «لونه زنبور»افزود:سعی کردیم کمدی مفرح و استانداردی بسازیم که ضمن برخورداری از ارزش های سینمایی، برای طیف متنوع مخاطبان سینما هم سرگرم کننده باشد.
«لونه زنبور» که سومین فیلم برزو نیک نژاد است، بر اساس فیلمنامه ای از محسن کیایی جلوی دوربین رفته است. 
 از بازیگران این فیلم می توان به:محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار و رعنا آزادی ور که نقش های اصلی  این فیلم را ایفا می کنند اشاره کرد.
سایر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: مهران ملکوتی، مجری طرح: مصطفی غلامی آبادانی، مدیر برنامه ریزی: افشین رضایی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح چهره پردازی: عظیم فراین، طراح لباس: دلیله صوفیانی، عکاس: میلا کیایی، مشاور رسانه ای: سپیده هاشمی و تبلیغات: گروه هنری دیالوگ.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است