تک آهنگ جدیدی به زودی منتشر می کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ:

تک آهنگ جدیدی به زودی منتشر می کنم

امید حاجیلی خواننده و آهنگساز سبک لاتین - پاپ که آهنگسازی و تنظیم کنندگی چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری رادر کارنامه هنری خود دارد، چند سالی است که با توجه به سبک موسیقی منحصر به فردی که در زمینه موسیقی پاپ دارد مورد استقبال مخاطبان قرارگرفته است.

 امید حاجیلی در رابطه با آهنگ های کنسرت پیش رو به صبا گفت : ۱۵ قطعه را برای کنسرت اجرا خواهیم کرد. باتوجه به تعداد نوازندگان که حدود ۳۰ نفر هستند سعی کردیم تا طراحی سن متفاوتی داشته باشیم .
به زودی تک آهنگ جدیدی را منتشر خواهم کرد. کلیپی از کنسرت اخیر آماده شده که مجوز های لازم را طی کرده و به زودی منتشر خواهد شد .
 امید حاجیلی خواننده البوم « آلگرو » در رابطه با سبک متفاوت موسیقی خود توضیح داد : سبک موسیقی ای که در پیش گرفتم در اصل سبکی بود که در گذشته  تصور نمی کردم تا به این صورت مورد استقبال واقع شود . در زمینه موسیقی، کاری را که به نظرم خوب آمد انجام دادم و به میزان موفقیت کار فکر نمی کردم .
 وی افزود : از روند آهسته و پیوسته که در این سال ها به دست آوردم رضایت دارم و هرگز دوست نداشتم تا یک شبه به موفقیت برسم. با گذر زمان این سبک از موسیقی شکل گرفت و شاید این تفاوت در سبک به علت نوع نگاه من به موسیقی است و اینکه شاید اگر شخص دیگری برای من تنظیم و یا آهنگسازی می کرد این اتفاق برای من نمی افتاد .
 امید حاجیلی در رابطه با مشکلات موسیقی عنوان کرد : مهم ترین معضل از نگاه من در عرصه موسیقی کمبود سالن هاست. حدود دو یا سه سالن برای پایتختی که ۱۲ میلیون نفر جمعیت دارد قطعا کافی نیست . سالن ها اغلب چند منظوره هستند و برای کنسرت ساخته نشده اند . مشکل صدا و سن از مشکلات همیشگی اهالی موسیقی است که چندین سال است توسط اهالی موسیقی مطرح شده و اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نمی دهد .
 به جز سالن وحدت و رودکی که تخصصی برای موسیقی ساخته شده و حوزه متفاوتی از موسیقی را نیز پوشش می دهد، اغلب سالن های ما غیر تخصصی است .
  وی در ادامه افزود : تقریبا هر شب دو کنسرت در سالن های مختلف برگزار می شود که این تعداد سالن جوابگوی مخاطبان موسیقی نیست .
 گاهی برای بعضی از شهرستان ها مجوز لازم برای اجرای کنسرت صادر نمی شود و بسیاری از مخاطبان تصور می کنند خوانندگان رغبتی برای برگزاری کنسرت در بعضی از شهر ها ندارند، اما متاسفانه با برخورد های سلیقه ای برای موسیقی چنین اتفاقاتی رقم خواهد خورد .
امید حاجیلی در رابطه با تور کنسرت های خارج از کشور عنوان کرد : برای برگزاری کنسرت ها در خارج از کشور پیشنهادات زیادی دارم ، کانادا ، آمریکا  و استرالیا از جمله کشور هایی بوده اند که برای کنسرت از گروه دعوت کرده اند، اما به دلیل وسواس شخصی و با توجه به تجربه متفاوت کنسرت در خارج از کشور، در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات هستم تا چنانچه کنسرتی در خارج از ایران برگزار شود به بهترین نحو ممکن باشد .
 کنسرت امید حاجیلی ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به صحنه می رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است