داستان سریال ها باید جذاب باشند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴
مریم کاویانی:

داستان سریال ها باید جذاب باشند

در تلویزیون بعضی سریال های خوب وجود دارد، بعضی کارهای ضعیف. کلیت داستان ها باید جذاب شوند تا مردم بتوانند با داستان فیلم ارتباط برقرار کنند.

مریم کاویانی بازیگر تلویزیون و سینما درباره فعالیت این روزهایش به صبا گفت : یک قرار داد جدید بسته ام که ترجیح می دهم تا جلوی دوربین نرفته ام حرفی درباره آن نزنم. در این مدت که گزیده کار بودم ، تصمیم گرفتم پیشنهادی را قبول نکنم، زیرا نقش هایی که پیشنهاد می شد از لحاظ حرفه ای با من همخوانی نداشت!
کاویانی درباره وضعیت تلویزیون توضیح داد : در تلویزیون بعضی سریال های خوب وجود دارد، بعضی کارهای ضعیف . کلیت داستان ها باید جذاب شوند تا مردم بتوانند با داستان فیلم ارتباط برقرار کنند. یک سریال زمانی به دل مردم می نشیند که «CAST» حرفه ای داشته باشد. کارگردان حرفه ای، تهیه کننده حرفه ای و بازیگر های کار بلد حاصلش یک سریال ماندگار می شود .
وی ادامه داد : یک بنا وقتی زیبا می شود که از پایه اصولی ساخته شود . سریال زمانی پر بیننده می شود که ازمرحله پیش تولید حرفه ای کار شود. خیلی از سریال ها ی ما در مرحله پیش تولید مشکل دارند . کمبود بودجه یکی از دلایل اصلی پیش تولید های ضعیف است . بعضی پروژه ها که باید پیش تولید طولانی داشته باشند، با وجود کمبود بودجه ونداشتن حقوق عوامل، پروژه را کلید می زنند. برای همین است این روز ها شاهد این موضوع هستیم که در وسط کاری با بازیگری قرار داد می بندند.
مریم کاویانی در سریال هایی چون :« او یک فرشته بود»‌،« دارا و ندار»،« پنجمین خورشید »‌،« زمستان گرم »،‌« معراجی ها» ،« مدینه » ‌و« فاصله ها» ایفای نقش کرده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است