من خواننده مجاز این کشور هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
فریدون آسرایی:

من خواننده مجاز این کشور هستم

برای سوم شهریور ماه کنسرتی در تهران برگزار خواهم کرد که آهنگ هایی از سریال عاشقانه و چند قطعه جدید اجرا خواهد شد .

 فریدون آسرایی که کنسرت او قرار بود ۱۳ مرداد در کرج برگزار شود، از سوی اداره ارشاد کرج لغو شد، وی در رابطه با لغو کنسرت اخیرش به صبا گفت :سال هاست در این سالن اجرا داشتیم  وخبر لغو این کنسرت برای ما بسیار ناراحت کننده بود. معمولا برخی مسوولان  استان ها با برگزاری کنسرت مخالفت می کنند، در حالی که در پایتخت این حساسیت در نزد مسوولان دیده نمی شود .
من به عنوان کسی که در کرج به دنیا آمده و بزرگ شده ام برای استان محبوبم بسیار دلسوز هستم ،برخی از مسوولانی که تصمیمات مهم استان را به عهده دارند، حتی اهل خود استان البرز نیستند و تصمیم گیری ها به صورت اعمال سلیقه انجام می شود . این گونه اعمال نظرها برای هنر نگران کننده است.
 فریدون آسرایی خواننده آلبوم « عشق یعنی » در ادامه افزود:من جزو جوانانی بودم که در انقلاب اسلامی سهم داشتم  وخودم را متعلق به انقلاب می دانم .هرگز فکر نمی کردم روزگاری کنسرت های با مجوز که تمام مراحل قانونی را طی می کند لغو شود . من خواننده مجاز این کشور هستم ، موسیقی های من از صدا وسیما پخش می شود و تمام مراحل لازم سپری می شود تا ما بتوانیم در کنار مردم کنسرت موسیقی داشته باشیم ، اما ناامید کننده است که بعد از گذشتن این مراحل باز خبر لغو کنسرت های مان را می شنویم .
 با اعمال سلیقه  وتصمیم گیری های مقطعی نمی توان برای یک استان یا مردم تصمیم گرفت.
وی گفت: جوانان ما که تازه ازدواج کرده اند اگر بخواهند با همسران خود به کنسرت بیایند و به دور از استرس لحظات خوبی را داشته باشند  با این گونه برخورد ها نمی توانند .در محیط کنسرت های ما همه چارچوب ها و خط قرمز ها رعایت می شود .من نیز با کنسرت هایی که خارج از خطوط ارشاد هستند موافق نیستم. همیشه در ابتدای کنسرت هایم از مخاطبان خواسته ام با رعایت صحیح اصول به برگزاری کنسرت ها کمک کنند. با لغو کنسرت ها هیچ اتفاق فرهنگی مثبتی رخ نمی دهد. در نهایت من و عوامل گروه موسیقی شاید با لغو کنسرت ها مسافتی را که رفته ایم بر می گردیم، اما برای مردم و همه عواملی که سرمایه گذاری کرده اند اتفاق تلخی رقم می خورد.
 وی در رابطه با برنامه های آینده خبرداد :۱۲ مرداد ماه در کاشمر کنسرتی خواهیم داشت که امیدوارم مشکلی برای این کنسرت پیش نیاید و به صحنه برود . برای مجموعه «وقتشه » که از شبکه نسیم پخش خواهش شد تیتراژی آماده خواهم داشت. سفری به کانادا در پیش دارم  در اول مهر ماه که تا آذر ماه به ایران باز خواهم گشت. برای سوم شهریور ماه نیز کنسرتی در تهران برگزار خواهم کرد که آهنگ هایی از سریال عاشقانه و چند قطعه جدید اجرا خواهد شد .

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    120/288/595/500
  • بی‌بدن
    30/533/880/500
  • سال گربه
    26/041/466/500
  • مست عشق
    13/226/218/500
  • آپاراتچی
    4/625/524/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/954/223/000
  • آسمان غرب
    3/777/294/500
  • پرویزخان
    3/346/264/500
  • نوروز
    3/292/711/000